Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~misrysuje

bardzo brytyjskie.


Nieeeeeno, to jest na poziomie tych straszliwych fotografi ze szczeniaczkami, ktore wystaja z buta. Megaprzeslodasne ;/


ooooh

i na czubek olowka, ktorym ankieter wypelnia ankiete.


sliczniusi, na maksa wylizany projekt


ech, Wy Czesci... i jak tu Was nie kochac !


bardzo ładny projekt. do ulubionych


Zjecie jak zdjęcie, ale modelka... aaaah


cholera, chciałbym żeby mój kubek po kawie mógł wreszcie zarosnąć pleśnią ;(


haslo (strasznie banalne!) jest lekko nie na miejscu, bo tani producenci mebli zajmuja sie glownie zgapianiem projektow od konkurencji :P


Wiele na tym projekcie nie widac, na sajtach firm meblowych wiecej ciekawych rzeczy dzieje sie na podstronach z prezentacjami mebli, systemow itp.

Jesli chodzi o projekt... takie to troche sprzed 10 lat. Klockowate i ciezkie to, a typografia bez pomyslu Za mala interlinia w tekscie 'o firmie'; w jednym duzym bloku ciezko sie to czyta (pomijajac, ze za duzo tego).

Zamiast glupotek o firmie (ktorych i tak nikt nie bedzie czytal) mozna to miejsce wykorzystac na prezentacje najciekawszych mebli z oferty, czy chocby na promocje.

Przycisk 'dane kontaktowe' malo zachecajacy - powino tam byc cos w stylu 'Skontaktuj sie z nami'.

Czcionka "Arial 12 Bold" ktorej uzyles do menu i czesci stopki jest domyslnie wygladzana przez przegladatki internetowe i nie wyglada tak kostropato jak na twoim projekcie z fotoszopa (najbardziej odpowiadajacy rzeczywistosci bedzie pogrubiony font arial 12 z wygladzaniem sharp).

Zadowolony z siebie kolo w jeansach i adidaskach na tej czerwonej sofie po prostu rozwala. Zdjecie jest bardzo slabe (plaska czerwien) a modele fatalnie ubrani - za cholere nie pasuja Ci do projektu. Skoro juz musza byc Ci wlasnie, to przynajmniej ladnie ich ubierz ;p

I dodaj male cienie pod nozkami sofy, bo lewituje.

Jak na strone garazowego producenta mebli, moze byc - ostatecznie. W pewnym sensie pasuje w target.


wole to z prawej, czapka (biret?) jest masakrycznie zdartym motywem (bleh, sam go kiedys w logosie wykorzystalem)


Heh. Jesteś Rozpoznawalna. Zobaczylem w nowych i od razu wiedziałem, że Sylwia ;]


Widzialem w Bluszczu tego ptaszka. Fajnie, witrazowo troche, to wyszlo; bardzo misie.


maks :D!


Rumak jak malowany!


dzieks za feedback, wezme sobie do serca Wasz pojazd po czesci z contentem


No gicio Troche mi za bardzo płaską bielą świeci front domku, ale to pewnie ja.

Bardzo ładne to.




maluj maluj maluj maluj dalej :D


ladne


!!


:D


maluj z glowy, albo z natury


!!


heh, wlasnie zastawialem sie, gdzie ja to widzialem

Szkoda, ze zdjecie takie ciemne.



1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt